reklama

Hľadanie

Nepýtala som sa vás na meno, adresu, ani len telefónne číslo. Chyba? ... Chyba!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vlakmi cestujem už od útleho detstva. Rýchlik, osobák, motorka, kupé, štvorka a mnoho ďalších možností. Väčšinou sedím s niekym. Známim či úplne cudzím človiečikom. Postupne ako som rástla sa časy menili a nezadržatelne menia.

V dobe keď som cestovala s bratom a dedkom na prázdniny do Košíc sa mi zdal vlak ohromný. Cestu sme si užívali naplno. Hrali sme sa, rozprávali, vypínali svetlo v tuneli. Dedko sa takmer vždy a každého kto si k nám prisado, pýtal kam ide, čo robí, odkiaľ ide a tie také podobné cestovateľské otázky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bude to asi tým, že je svet plný najrôznejších MP3-jek, CD-prehrávačov, notebookov ale odkedy chodím na výšku som sa s niečím podobným stretla len strašne málo. Dokonca sa opovážim tvrdiť, že takmer vôbec. Ľudia sa už nepýtajú odiaľ a kam. Dajú si na ušká vymoženosti techniky, začítajú sa do dnešnej tlače, zatvoria oči a tvária sa, že okolo nich nič a nik nie je.

Priznám sa! Ja sa správam podobne. Nemala by som ale je to tak. Cesta z Bystrice do Bystrice bola iná. Nie som blázonko (vlastne,som,tak isto ako asi každý z nás) z Považskej do Banskej. Ak sa mi dobre marí tak to boli Vrútky alebo Martin? Isté je to, že si do kupé kde som sedela prisadla staršia pani a mladá baba so šatkou na hlave. Obyčajná kombinácia, neobyčajná cesta, čarovné poznanie,...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Týmto mojim exkurzom sa chcem dostať k závažnosti problému, ktorý problémom možno ani nie je. Totiž hľadám dámu, ktorá si 17.5.2008 prisadla k študentke scenáristiky. Prezrádzať obsah rozhovoru nechcem. Snáď sa pokúsim naznačiť, budem čakať a pomáhať osudu aby si ma našiel ;) Pani bola študentka práva, recitátorka, začínajúca spisovateľka, zvolenčanka,...

PS: Dúfam, že ste si už kúpili počítač a poctivo prepisujete. Myslím, že aj taká malá krajina ako sme mi potrebuje nové knihy/spisovateľov. Píšte pre ľudí, pre nás, a tak kúsok aj pre mňa ;)

Teším sa na spomínaný čaj

Radoslava Cibuľová

Radoslava Cibuľová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu