reklama

Deň mužov

viem, tento deň je až 19. 3. (teda ak som to správne vygúglila) ja ale uverňujem článoček v predstihu. Ak by ste si ho chceli vypočuť aj naživo pomývam vás na 2. literárne soirée, ktoré sa uskutoční 18. 3. o šiestej hodinne večernej v divadelnej sále Akadémie umení v Banskej Bystrici.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Prvý - otec
Druhý - prvý starý otec
Tretý - druhý starý otec
Štvrtý - brat
Päťdesiaty šiesty - spolužiak spiaci vo vedľajšej posteli, škôlka
Deväťdesiaty šiesty - tretia platonická láska, lektor tanečnej
Dvestotridsiaty prvý - priateľ číslo jeden, spolužiak

Koľko ich bolo doteraz? Stovky? Tisíce? Neviem. Nepočítam Vás. Bolo by zaujímavé dať vás všetkých vedľa seba. Stáli by ste jeden vedľa druhého a pozerali na seba/na mňa? Tápali by ste v myšlienkach?
- Toho nepoznám.
- Čo tu robím?
- Už som ju nikdy nechcel vidieť...
- Prečo som jej nepovedal čo pre mňa znamená?
- Ublížila mi.
- Chcem ju spoznať viac.
Každý z vás bol, je, bude iní. S každým zažijem niečo iné. Jedinečné. Pekné. Smutné. Exotické. Nudné. Mystické. Teším sa na úplne všetko.


Radoslava Cibuľová

Radoslava Cibuľová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu